Als je de 4 p's van marketing op orde hebt, hoop je op de volgende 3 p's: people that preach your product, oftewel kanten die van de daken schreeuwen hoe geweldig jouw product merk/merk/dienst is.
Nu hebben wij nog een heleboel te verbeteren aan de eerste 4 p's, maar ondertussen zijn we erg blij met onze franse beixo rijder Christophe, die een weblog heeft opgezet over zijn (en onze !) beixo. Hij beschrijft uitvoerig de hele aanschaf van de beixo en laat zien hoe hij het pakket ontvangt, uitpakt en vervolgens "beixo in het wild" foto's. Geweldig, een gebruiker die zo blij is dat hij de moeite neemt dit allemaal online te zetten. Zelf doen wij ook het nodige om potentiele kopers te laten zien dat er inmiddels overal beixo's rondrijden, onder andere via Een lastig en langdurig proces, met name omdat je hierin als bedrijf erg voorzichtig moet zijn. De consument prikt er immers zo doorheen als het fake is, zoals ook Norbert terrecht aanhaalde in verband met MVO. Zoals ook de opkomst van alle recensie sites laat zien, komen de (letterlijk) echte marketingboodschappen allang niet meer van bedrijven zelf of van ingehuurde marketingbureau's, ze komen van enthousiaste klanten ! En van kritische, als je het niet goed doet...
Sprout Start: Gratis reclame !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten