![]()
Normaliter wil je als merk dat je doelgroep zich met je verbonden voelt. Veelal door de (aanstaande) koper een goed gevoel te geven over zichzelf in relatie met het product. Het wegwerken van door de klant gepercipieerde ‘oneffenheden’ middels diverse verzorgings- en cosmetische producten is één van de bekendste voorbeelden.Autofabrikant Fiat doet echter niet in verzorgingsproducten, maar lijkt in Brazilie wel op dit thema te willen inspelen. Zo wordt in de nieuwste campagne voor de Fiat Palio de nadruk gelegd op het feit dat deze auto standaard met getint glas wordt geleverd. En dat zou volgens hun nog best eens handig kunnen zijn voor degene die naar jou en de auto kijkt. Alhoewel ik best een dagje voor Tom Cruise, Bono of Lara Croft door het leven wil gaan, lijkt me deze Fiat overigens niet echt het vervoersmiddel voor een celebrity van formaat.
![]()
![]()
chte schoonheid zit van binnen? - Adfoblog. Het weblog van Adformatie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten