dinsdag 12 juni 2007

Hoe kijk je naar advertenties?

In totaal hebben 17 beursbezoekers, waarvan zeven mannen en tien vrouwen, deelgenomen aan de eyetracking test. Elke advertenties is 5 seconden aan de beursbezoekers getoond. De hotspots in de heatmaps laten het totaal aantal kijkmomenten (oogfixaties) zien ongeacht de lengte van het kijkmoment. Hoe blauwer de hotspot des te meer kijkmomenten.

1. advertentie Canon

{Canon}

{Heatmap Canon}

2. advertentie Playboy

{Playboy}

{Heatmap Playboy}

3. advertentie Red Cross

{Red Cross}

{Heatmap Red Cross}

4. advertentie Plastic Cup

{Plastic Cup}

{Heatmap Plastic Cup}

5. advertentie Legs

{Legs}

{Heatmap Legs}

6. advertentie Casino

{Casino}

{Heatmap Casino}

7. advertentie Handwash

{Handwash}

{Heatmap Handwash}

8. advertentie Carvertising

{Carvertising}

{Heatmap Carvertising}

9. advertentie Toilet

{Toilte}

{Heatmap Toilet}

Eyetracking heatmaps van advertenties getoond op DME · Marketingfacts

Geen opmerkingen: