maandag 19 maart 2007

44 meter hoge parkeermeter

JCDecaux plaatst parkeermeter langs snelwegVoor de introductie van het Persoonlijk Financieel Plan zet ABN AMRO een multimediale campagne, ontwikkeld door reclamebureau TBWA in. Onderdeel hiervan is een spectacular op onze reclamemast Royale. Om aan te geven dat ABN AMRO in een uur een Financieel Plan kan maken, heeft JCDecaux Innovate een parkeermeter op deze 44 meter hoge reclamemast geplaatst.De parkeermeter is 7,5 meter hoog, dubbelzijdig uitgevoerd en geheel drie dimensionaal. Het tijdvak is verlicht en geeft met retro reflecterende wijzers 60 minuten aan. De tijd die het ABN AMRO ongeveer kost om een Persoonlijk Financieel Plan voor haar Preferred Banking klanten op te stellen. De megaparkeermeter trekt extra veel bekijks van de 450.000 mensen die dagelijks de splitsing A2/A10 passeren.De multimediale campagne is ontwikkeld door reclamebureau TBWA.

JCDecaux

Geen opmerkingen: