voor het geld.'' Maar er zijn nu eenmaal mensen die niet eens de moeite nemen om naar de Clio te komen kijken en er een proefrit mee te maken. ''Die mensen zullen dat door deze actie wellicht alsnog doen. En er dan achter komen dat wij inderdaad meer te bieden hebben dan de concurrentie. Blijven ze echter bij hun eerste keus, dan doen we niet moeilijk. Ze krijgen dan, na bewijs van aankoop van een concurrerend merk in dezelfde prijsklasse, 150 euro cadeau.'' Hoe lang de actie duurt is niet bekend. De ''directe concurrenten'' van genoemde Clio zijn: Peugeot 207, Opel Corsa, Fiat Grande Punto, Toyota Yaris, Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Citroën C3 & Ford Fiesta.
Zouden die acht concurrende automerken klagen over deze opmerkelijke actie? Zeker niet. De verkoop is afgerond en ze hebben Renault op ''kosten'' gejaagd...
Reclamewereld.blog.nl | Reclamestunt Renault Clio: 150 euro bij aankoop Peugeot of Opel
Geen opmerkingen:
Een reactie posten