vrijdag 20 april 2007

C1000 heeft een vernieuwd logo

C1000 heeft een vernieuwde strategie. In het najaar van 2006 heeft C1000 het zogeheten ‘generatie denken’ los gelaten. C1000 streeft er naar om in heel Nederland 1 gezicht te krijgen. Onderdeel van deze operatie is een nieuwe logo.

Ja wel. Er is echt iets veranderd. De kleur rood is veranderd in oranje en er is een schaduw toegevoegd. Het nieuwe logo zal uiteindelijk op alle gevels komen. De winkel in Veenwouden is de eerste winkel in de ‘nieuwe stijl’. Als C1000 echt een verandering wil inzetten, dan mag de boodschap wel iets duidelijker. Deze nieuwe stijl is wat mij betreft niet een geweldige vooruitgang. De kleur rood vind ik sterker en moderner en deze kleur oranje is een beetje flets.
Maar wat vind jij van dit logo en kan C1000 met deze 'koers wijziging' de strijd met AH aan?


C1000 logo in nieuw jasje

Geen opmerkingen: